Kulör 134 Herrgårdsgul

Hej!
Jag målade om huset år 2000 med Beckers Expo Fasadakrylat,
kulör 134 Herrgårdsgul.
Burkstl: 4 L
Recept:
SS 6
W 160
YG 84
YO 120
Jag tänker nu måla om igen med Beckers Front Akrylatfärg Max.
Hur får jag samma kulör som tidigare ?

Kommentarer

  • Hej Olle,

    Det är absolut inga problem, 134 Herrgårdsgul finns fortfarande med i vårt brytsystem och du uppger i butik just namnet 134 Herrgårdsgul så blandas denna till på plats ute i butik.
    Hälsningar
    Christina, Kundcenter Beckers Färg
    Christina Kundcenter Beckers Färg
  • Finns Herrgårdsgul 139 också kvar i brytsystemet?

    Har ett hus från 1968 målat med denna färg.
    Ska nu måla ett nybyggt garage i samma färg (men det börjar väl säkert bli dags för huset med

    mvh
    Christoffer
  • Hej Christoffer

    Tack för din fråga.
    Javisst finns139 Herrgårdsgul fortfarande med bland våra recept.

    Våra kulörer utgår inte, även om de ibland på vår hemsida och i våra färgkartor får ge plats för nya kulörer. De finns dock alltid med bland våra recept och kan även fortsättningsvis i framtiden tillblandas.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Kundcenter Beckers Färg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.