Vilken produkt ersätter Fasadfärg Easy?

Hej,

Vilken produkt ersätter Easy?
Ser en anteckning om att jag även använt haft 255 Faluröd Exponyl Elit.
Vilken motsvarar 255 Faluröd på den ni föreslår.
Även haft vit, men vet ej nummer, vilken vit nyans föreslår ni att vi väljer?.
B-O
BeO Karlsson

Kommentarer

  • Inlägget uppdaterat med ny produktinformation mars 2024

    Hej B-O

    Perfekt Täcklasyr och Front Täcklasyr heter idag motsvarande produkter.
    Produkter i vår Perfekt-serie är våra premiumprodukter och våra allra bästa produkter inom produktgrupp.

    Här i denna länk finns mer information om dessa produkter

    255 Faluröd finns fortfarande som fabrikstillverkad kulör / färdig kulör.

    Den vita kulör som vi tycker är bäst anpassade för målning utomhus är vår Utevit.
    Den är en vit som inte blir bländvit / kritvit utan harmonierar med övriga kulörer i naturen.
    Utevit finns även den som klar kulör.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina