Häftgrund på finsågad panel

Kan jag använda Häftgrund även på finsågad panel
Karin Falck

Kommentarer

  • Hej Karin

    Tack för din fråga.

    Till din panel rekommenderar vi Kvist och Spärrgrund.
    Kvist och Spärrgrund som är en Vattenburen spärrande grundfärg som motverkar genomslag från gulnat trä och kvistar på alla träytor inomhus. Kvist- och spärrgrund isolerar
    effektivt missfärgningar från underlaget.

    Här i denna länk kan du läsa mer om denna produkt.

    Häftgrund är en vidhäftningsgrund som istället rekommenderas till hårda icke sugande underlag där färg kan ha svårt att få bra vidhäftning mot underlaget.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Kundcenter Beckers Färg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.