Grundfärg gul

Hej!
Vi har tidigare använt oss av Beckers grundfärg gul som grundfärg på vår utomhuspanel. Nu hittar vi inte den längre i butik, har ni slutat med gul utomhusgrund?
Med vänlig hälsning, Jessica

Kommentarer

  • Hej Jessica

    Tack för din fråga och tack för att ni målar med oss och våra produkter.

    Det stämmer att vi tidigare hade våra olika grundfärgsystem för utomhusmålning klara i en gul nyans.
    Den finns inte längre som klar från fabrik i Gul kulör men går att få tillblandad på plats i butik.
    Så om du idag använder dig av tex Primex Plus grundfärg så ber du i butik att gå den blandad till gul.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter. Du kan även ringa in till oss och vårt kundcenters tekniska rådgivning på telefonnummer 0200-21 21 22.

    Hälsningar
    Christina

    Christina Kundcenter Beckers Färg
  • Finns de inte pigment och köpa så man kan röra till själv vill oxå ha en gul ton på grundfärgen så de ska bli lättare att få det att täcka när jag ska färdigmåla
  • Hej Kjell

    Tack för din fråga.
    Du kan alltid hos alla återförsäljare få din grundfärg, i vårt brytsystem, tillblandad till önskad nyans .

    Våra brytpastor finns även att tillgå i 0,1 liter förpackning.
    Dock lagerförs dessa inte hos alla återförsäljare men kan beställas efter önskemål.

    Enklast är dock att få önskad kulör tillblandad på plats i brytmaskin i butik.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Kundcenter Beckers Färg