Hur ska jag tänka som Gravid och med småbarn - måla inomhus?

Hej, är ovanstående färg (Beckers decor träbets, vit) säker att måla med som gravid och med små barn hemma?
Sarah

Kommentarer

  • Hej Sara
    Tack för din fråga.

    Javisst kan du som gravid och som småbarnsförälder använda dig av vår Träbets. Den är en vattenburen produkt.
    De produkter du ska undvika är produkter med skadliga lösningsmedel så som tex lacknafta eller tinner ets.

    Här i vårt forum Måla som Gravid eller med småbarn hemma kan du läsa fler tips och råd kring hur man som gravid eller med små barn kan tänka kring målning.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina