Fasadlasyr

Jag målade om vindskivor, knutar, m.m. 2015 och använde då "Beckers fasadlasyr mörkbrun" med art.nr 041074 (3 L).

Jag skulle nu vilja hitta samma färg/lasyr med samma kulör och glans men hittar den inte på nätet. Har den bytt skepnad och art.nr och vad heter den i så fall nu?

Kommentarer

  • Hej Håkan

    Tack för att du väljer oss och våra produkter när du målar.
    Det stämmer att Fasadlasyr bytt namn och artikelnummer.
    Den heter nu Front trälasyr .
    Mörkbrun 3 liter har artnummer 710008434.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina Kundcenter Beckers Färg
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.