Färgkod på den vackra gröna dörren?

Hej! Jag har försökt surfa runt för att få reda på vad ni har målat den vackra gammeldags gröna dörren i för färg? Den finns högst upp på sidan med tips om att välja rätt kulör på dörren, https://beckers.se/inspiration/fasad-dorr-och-fonster/valj-ratt-kulor-p%C3%A5-dorren.

Vad heter färgen?
Vänligen,
Ingrid Fhärm

Kommentarer

  • Hej Ingrid

    Tack för att du hittat vårt kundforum och ställer din fråga och
    vad kul att höra att du funnit inspiration bland våra bilder.

    Dörren finns med i vår färgkarta för Gula hus och heter 085 Park.

      Om du har fler frågor eller undrar över något annat kring våra kulörer eller allmänt kring målning är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina

    Christina Kundcenter Beckers Färg