Färgkod

Hej! Vilken/vilka färgkod(er) ligger närmast Beckers elegant väggfärg matt vit och Beckers elegant takfärg helmatt vit?

Kommentarer

  • Hej Tobias,
    Alla våra  produkter som kulörmässigt  heter Vit ligger närmast S0500-N i NCS systemet. Dock kan viss differens till NCS kulör ändå finnas.
    (De produkter som heter Vit/Bas A ligger närmast S0300-N. )
    Hälsningar
    Christina, Kundcenter Beckers Färg
    Christina Kundcenter Beckers Färg
  • Gäller detta även lackfärgerna (ex "Elegant Aqua Lackfärg Halvblank")?
  • Hej Henrik,

    Ja visst, det gäller även för våra lackfärger.
    Hälsningar
    Christina
    Christina Kundcenter Beckers Färg