Container

Hej, jag har en container som jag behöver måla om. Vilken färg är bäst?

Kommentarer

  • Hej!

    Tvätta med målartvätt och ta bort rosten. Grunda med Rostskyddsgrund O. Slutstryk med Metallackfärgen som är lösningsmedelsburen.

    Alternativt grunda med Rostskyddsgrund O. Vänta minst 4 dygn och grunda en gång till med Metallprimer V. Slutstryk med Metallackfärg V.

    Med vänlig hälsning