Beckers terrasslasyr kastanj

Hej. Jag undrar om eran produkt terasslasyr kastanj är utgående produkt eftersom jag har svårt att hitta den i varken k-rauta eller bauhaus. Är den slut i lager?

Kommentarer

  • Hej Robert,

    Det stämmer, vår Terrasslasyr har utgått utan ersättare sedan 1 år.

    Med vänlig hälsning

    Ulf L

  • Vad gör man om man har använt den tidigare?
  • Hej Sara,

    När Terrasslasyren är ut känt tvättas den med Trallrent, sedan kan den behandlas med Elit träolja bruten i kastanj för att fräscha upp ytan.

    Mvh

    Ulf