Vilken av Beckers Perfekt Akrylatfärg ska jag välja?

Hej
Vårt hus är målat utvändigt med Beckers Perfekt Akrylatfärg och vad jag förstår så är den produkten nu ersatt av Beckers Perfekt Facade Plus.
Men när jag söker hos Bauhaus eller K Rauta så finns Beckers Perfekt Fasad Plus inte tillgänglig

Vilket färg rekommenderar ni för att måla ovanpå den ursprungliga Perfekt Akrylat ?

Hälsningar

Bertil

Kommentarer

  • Inlägget uppdaterat med ny produktinformation mars 2024

    Hej Bertil

    Tack för din fråga och tack för att du väljer oss och våra produkter när du målar.

    Perfekt Fasad heter vår allra bästa akrylatfärg och den ersätter tidigare Perfekt akrylat produkter.

    Har man tidigare målat med Front akrylatfärg så kan man så klart byta och vid ommålning använda Perfekt Fasad istället.
    (Front Akrylatfärg finns dock fortfarande kvar i sortimentet)

    .Här i denna länk finns mer information om dessa produkter.
    Här kan ni även läsa om våra helmatta produkter för Träfasad.
    Perfekt Plus Helmatt och Front Helmatt.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar

    Christina