Beckers Perfekt Akrylat Utevit

Hej
När huset målades för över 10 år sedan användes Beckers Perfekt Akrylat Utevit.
Skall nu måla om och undrar vilken färg som har ersatt då jag vill ha samma nyans.
Karin

Kommentarer

  • Hej Karin
    Tack för din fråga.

    Den heter idag Perfekt Fasad Plus och finns fortfarande i kulör Utevit.

    Här finner du länk på vår hemsida till Perfekt Fasad Plus

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Kundcenter Beckers Färg