Beckers akrylatfärg max 1 vit 10l

Hej jag har varit i kontakt med både bauhaus och k-rauta angående färg enligt nedan. De säger att den är utgående sortiment och ej kommer säljas mer? Var går denna färg få tag på då och varför säljer de den ej längre?
Beckers akrylatfärg max 1 vit 10l

Kommentarer

  • Hej
    Här har det uppstått ett misstag  bland de butiker du talat med.
    Akrylat Max byter namn till Front Akrylatfärg Max. Den byter även artikelnummer så i artikelregistret utgår den men finns som sagt kvar i vårt och i deras sortiment under namnet Front Akrylat max istället.
    Hälsningar
    Christina, Kundcenter Beckers Färg

    Christina Kundcenter Beckers Färg
  • Hej!
    Vi har målat huset med Beckers Akrylat Perfekt Vit, för några år sedan. Nu vill vi måla på förrådets ena fasad, där vi bytt knutbräda. Finns färgen fortfarande?
    Dessutom kommer vi att köpa en ny ytterdörr, Swedoor. De kommer i två olika vit - 0500 eller 0502Y. Vilken ligger närmast Perfekt Vit i färgkod?
    Vänliga hälsningar
    Anna
  • Hej Anna

    Tack för din fråga.
    Javisst, idag heter den Perfekt Plus Facade och den finns fortfarande kvar med i fabriksklar Vit kulör.
    Vit är närmast S0500-N även om denna ibland kan upplevas lite mer grå.

      Om du har fler frågor eller undrar över något i vårt svar här är du självklart välkommen åter.

    Hälsningar
    Christina Kundcenter Beckers Färg