Riskvikk

Jag undrar ifall riskvikk finns att få tag på någonstans? Jag har letat i flera år men ingen butik verkar ha det.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du kontaktar oss! Tyvärr så tillverkas inte produkten längre.
    Vi har vidarebefordrat ditt meddelande till vår marknadsavdelning så att de känner till att produkten är saknad.

    Ha en fantastisk vecka!
    Andreas