Var finns Axa Havrekrisp Jordgubb att köpa?

Hej
I vilka butiker säljs Axa Havrekrisp. Bor vid Odenplan i Stockholm och har letat i flera butiker. Är den säsongsberoende?
Vera (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Vera.

    Tack för att du kontaktade oss.

    Axa Havrekrisp Jordgubb - produkten finns i beställningssortiment hos bland annat Coop, ICA, Hemköp, Willys och City Gross.
    Butikerna väljer själva sitt sortiment och därför kan lokala avvikelser förekomma.
    Hör gärna med personalen om de har möjlighet att ta hem varan.

    Ha en fantastisk vecka!

    Linda
    (Uppdaterad )