Vad hände med Axa Granola Strawberry & Black currant?

Hej min dotter älskar Axa Strawberry & Black currant granola. Jag hittar ingenstans längre? Vad hände??
Paula (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Paula.

    Tack för att du kontaktade oss.

    Roligt att höra att du uppskattar vår produkt! Tyvärr har Axa Granola Strawberry & Black currant utgått pga för liten efterfrågan.

    Vi ser kontinuerligt över vårt sortiment och tar vidare ditt önskemål till våra produktutvecklare.

    Linda
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.