Grahamsgryn i kartong

Hej ! Jag letar efter grahamsgryn i kartong ( till gröt ). Brukade köpa tidigare men hittar inte den förpackningen längre. Är det ny förpackning eller har den varan utgått ? Mvh GunBritt

Kommentarer

  • Hej GunBritt,

    Tack för din fråga. Grahamsgryn i kartong finns inte längre. Den förpackningsformen försvann för ca 1 år sedan.

    Nu kan vi istället erbjuda Grahamsgryn i en större påse om 900 gram. Du hittar grynen hos de flesta butiker.

    Trevlig dag!

  • Förpackningen spelar ingen roll om det är samma sorts gryn i ! Är det samma produkt som i kartongen ? Mvh GunBritt
  • Hej igen,

    Vi har inte gjort några förändringar. Det är samma goda Grahamsgryn!

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.