Går det att få tag på Antioxidant musli – cranberry & raspberry

Hej, jag har letat hos ICA, Coop och Hemköp efter Antioxidant musli – cranberry & raspberry

Har den utgått ur sortimentet, slutat tillverkas, eller?

Tack på förhand, m v h, Mats
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Mats!

    AXA antioxidant cranberry & raspberry müsli har tyvärr utgått ur vårt sortiment.
    Vi på Lantmännen arbetar ständigt för att skapa ett så bra sortiment som möjligt för våra kunder och vi är därför enormt tacksamma för all feedback vi kan få gällande vårt sortiment. Vi har skickat detta vidare till vår produktavdelning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.