Finns det gluten eller spår av gluten i Vårgårda ris?

Hej, jag undrar om Vårgårda ris är glutenfri produkt och då  menar jag även kontaminering.  Vårgårda kvarn behandlar inga andra produkter som innehåller gluten? eller?
Ella (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Ella.

    Tack för att du kontaktar oss! Vår produkt Vårgårda ris innehåller inte gluten.
    Det finns ingen risk för kontaminering av gluten heller.

    Linda