Ekologisk frukt & nötmüsli

Hej,

Jag hittar inte längre min favouritmüsli; Axa ekologisk frukt & nötmüsli (Apple & Hazlenut). Jag har i många år handlat den på ICA Maxi i Göteborg, men nu hittar jag den inte där eller i andra närliggande butiker. Har den utgått ur Ert sortiment? Om inte, var kan jag få tag på den?

Stort tack på förhand för hjälpen.

Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    Axa Ekologiska Frukt & Nöt müsli har inte utgått ur vårt sortiment. Produkten har däremot sedan en tid tillbaka en ny förpackningen och den ser du här.

    Du kan hitta müslin hos Willy:s och CityGross. Den finns dessutom hos Hemköp, men sortimentet kan variera i de olika butikerna.

    Hittar du den inte på hyllan, fråga gärna personalen, så kan de säkert hjälpa till.

    Hoppas du du hittar müslin i en butik i närheten!

  • Hej,

    Tack för tipset förra året. Jag hittade müslin efter Ert svar.
    Nu har dock AXA Ekologiska Frukt & Nöt müsli försvunnit från all affärer jag tittar i. Finns den kvar i sortimentet, och var kan man i så fall få tag på den?

    Tackar på förhand för hjälpen,

    Fredrik
  • Hej Fredrik.

    Produkten har dessvärre utgått ur vårt sortiment. Efterfrågan har tyvärr minskat och vi blev till slut tvungna att ta bort produkten.
    Linda
  • Hej

    Även jag letar nu förgäves efter er ekologiska frukt- och nötmüsli. Kan ni vara så vänliga att återinföra den, tack!

    Ni har generellt väldigt få ekologiska produkter, det borde ni ändra på.
  • Hej Magnus.

    Produkten har utgått pga. låg lönsamhet. Vi har tyvärr ingen möjlighet att fortsätta producera produkten längre pga detta.
    Vi på Lantmännen arbetar ständigt för att skapa ett så bra sortiment som möjligt för våra kunder och vi är därför enormt tacksamma för all feedback vi kan få gällande vårt sortiment. Vi har skickat detta vidare till vår produktavdelning.

    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.