Var kan jag hitta AXA Grynblandning?

Min mataffär säger att Axa Grynblandning har slutat/ska sluta att tillverkas. Det är därför den har slutat säljas i min mataffär.

Stämmer det?
Jag ser den i andra butiker.
Vänliga hälsningar
Åke G

Kommentarer

  • Hej Åke,

    Grynblandningen ska du hitta hos Hemköp, Willys, CityGross och Stora Coop. Sortimentet kan variera hos Ica och de lite minde Coop-butikerna, så hittar du inte den i hyllan, fråga personalen.
  • Har på sista tiden haft svårt att få tag på AXA Grynblandning, försvunnit i många butiker tyvärr. Är den enda gröt jag äter och har köpt den sedan produkten kom tror jag, så väldigt trisst om den försvinner. Skulle produkten läggas ner så vill jag absolut ha receptet, då jag inte äter någon annan gröt. Provade nån form av "sporthavregryn", men gillade inte den som gröt.
  • Hej Mats,

    Grynblandningen finns kvar men ibland vill butikerna lyfta upp andra varor istället. Fråga gärna i din butik om du inte hittar på hyllan.
  • Hej!
    Var kan jag köpa Axas grynblandning i området Falun, Borlänge, Säter och Hedemora?

    Undrar Eva
  • Hej! Jag har i många år köpt AxA grynblandning, men affärerna som brukar ha denna vara säger att den inte saluförs längre. Om detta är fel ange var i Stockholm kan jag köpa denna vara.
  • Hej Bo.

    Tack för att du hörde av dig till oss! Vi har inga produktionsproblem utan producerar för fullt. Under rådande omständigheter med Covid-19 så har vi producerat de produkter det varit mest efterfrågan på ute i handeln. Nu har läget stabiliserats och vi hoppas att ni återser alla våra produkter på hyllorna inom kort.
    Linda