Utebliven sophämtning

Vi skulle fått vår soptunna tömd idag men så har inte gjorts. Den är full och behöver tömmas. Hur kommer jag i kontakt med sopbilen?
Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa

    Vi har en gemensam kundtjänst tillsammans med Kinda, Söderköpings och Valdemarsviks kommuner. Kundtjänsten är placerad i Söderköping. Dit kan du höra av dig om du har frågor kring sophämtning, abonnemang och avgifter för renhållning, vatten och avlopp samt slamtömning.

    Telefontid
    Måndag-fredag 09.00–11.30 och 13.00–14.00.
    va.renhallning@soderkoping.se

    Jonna