Röjning och klippning av gräs och sly vid ”gropen”

Hej, Jag bor på Mejerigatan 4 ”kvarnen” grönområden där har inte blivit omhändertagna över ett år.
Det skymmer sikten eftersom det är mycket gång och cykeltrafik där.
​Mvh Lena Olsson
Lena Olsson

Kommentarer

  • Hej Lena! Enligt skötselplanen betecknas ytan som öppen mark. Öppen mark betecknar natur vad huvudsakliga växtlighet består av fältskikt, dvs marken är bevuxen med gräs, ris och örter, men har få träd eller buskar. Skötseln av dessa ytor begränsas till renhållning och att entreprenören har kontroll över området. Övriga frågor hänvisas till gatapark@atvidaberg.se
    Maria