Markering av markundersökning i göstas park

Hej! När markundersökning genomfördes i Göstas park sattes tillfälliga markeringar upp var proverna var tagna. Så vitt jag vet är dessa undersökningar avslutade. Min fråga är när dessa markeringar ska tas bort?
Mvh Viktoria Smith
Viktoria Smith

Kommentarer

  • Hej Viktoria!

    Kommunen planerar att under v.34 gå igenom området Göstas Park för att då plocka bort eventuella gamla provtagningsmarkeringar.
    Dock kommer de provtagningsrör för grundvatten som är nedborrade på området att vara kvar tills vidare då de kan komma att användas för framtida vattenanalyser.

    Maria