Loppis

Hej, min dotter har lite leksaker hon skulle vilja sälja
Och undrar då om det kostar något eller om man kan ställa ett bord en liten stund under dagen på torget. Så vi kunde sälja lite av dom för en billiga peng. // Amanda 😀
Amanda Pettersson

Kommentarer

  • Hej Amanda!

    Som privatperson är det gratis att ställa upp ett bord. Det ska anmälas i förväg till torgfogden@atvidaberg.se och godkännas av denna. Det är endast tillåtet på torgdagar, dvs onsdagar, fredagar och lördagar.
    Maria
  • Behöver man anmäla vilket datum man tänkt stå på torget? 😀
    Amanda Pettersson
  • Ja, du behöver ju bestämma ett datum med torgfogden så hon vet.
    Maria