Visper når ikke bunnen av bollen

Hei,
Vispene mine henger en halv til en cm over bunnen av bollen. Jeg regner med at det ikke skal være sånn? Virker som om den hvite pinnen er for lang eller at det er feil på selve vispehodet.
Tone

Kommentarer

  • Hei Tone.

    Huff, høres ikke helt riktig ut, nei. Vispene skal ikke treffe bunnen, men det kan være noe feil med vispehodet ditt om vispene er langt fra bunnen.

    Test du kan gjøre: Bruk kun vispehodet (ta av visper og tannhjul). Ta den hvite akselen inn i vispehodet. Ser du mye av "rillene" på toppen av den hvite akselen (mer enn 2-3mm) så trenger du et nytt vispehode som vil hjelpe (ta vare på alle andre deler - de kan brukes til det nye vispehodet :)).

    Er dette feilen sender du e-post til service@brandhub.no med problembeskrivelse, serienummer (står under maskinen - 10 siffer), navn, adresse og mobilnummer (for hentemelding på delen som sendes).
    Ankarsrum Norway
  • Nytt vispehode var i postkassen 3 dager etter at jeg tok kontakt. Nå vispes det perfekt 😀
    Tusen takk for fantastisk god service!
    Tone
  • Hei Tone, tusen takk for fine ord.
    Det setter vi stor pris på :).
    Ankarsrum Norway
  • Jeg har nettopp kjøpt Ankarsrum, er fornøyd med den ifht elting, men har problemer når det gjelder å vispe smør og sukker hvitt. Bruker plastbollen og mørdeigsvispene, og må flere ganger bruke slikkepott for å skyve blandingen i kontakt med vispene. De når ikke ned i bunnen. Er det noe annet jeg bør bruke for å røre smør og sukker hvitt?

    Vh Lotte
    Lotte
  • Hei Lotte.

    Se om du finner hjelp i denne forumposten:
    Får ikke til vispingen! - Ankarsrum Norway (kundo.se)

    Er noe feil følger du oppskriften i denne forumposten:
    Hva gjør jeg hvis noe er feil med min Ankarsrum? - Ankarsrum Norway (kundo.se)