Nye dobbeltvisper

Den ene vispen i ballongvisperen ble skadet under bruk. Det gjelder også tannhjulklossen som drar vispene rundt. Den flate visperen og holderen er uskadd. Er det mulig å få kjøpt nye ballongvisper med tannhjulkloss?
Jeg satte på vispene etter at jeg hadde fylt bollen med smør og sukker, så det kan være at vispene ikke kom langt nok ned i bollen og dermed hoppet av og ble skadet.
Sølvi Rise

Kommentarer

  • Hei Sølvi. Huff, ikke bra. Det er viktig at det høres et distinkt "klikk" når vispene monteres i visphodet. Du kan bestille alt av reservedeler til maskinen og vispesettet på nettbutikken på www.ankarsrum.no. Om du mener dette er en reklamsjon så ta bilde av delene som er skadet og send til service@brandhub.no sammen med kopi av kvittering, din adresse/mobil og serienummeret på maskinen (står på etikett under maskinen, 10 siffer).
    Ankarsrum Norway
  • Det er nok ikke reklamasjon, min feil. Jeg ser at jeg kan få kjøpt tannhjul til ballongvisperen. Men er det mulig å kjøpe kun ballongvisperen i tillegg. Eller må jeg kjøpe hele vispesettet?

    Sølvi
    Sorise
  • Hei Sølvi.

    Du finner som regel alt til Ankarsrum; farger, tilbehør og deler, på www.ankarsrum.no, men ser ut til at akkurat ballongvispene er utilgjengelige akkurat nå. Ser at du også kan kjøpe kun ballongvisper her: https://www.kitchenstore.no/products/ankarsrum-ballongvisper
    Ankarsrum Norway
  • Takk for informasjon. Nå har jeg bestilt via kitchenstore.no.
    Takk for god hjelp.

    Sølvi
    Sorise
  • Eg har ei gammal maskin modell nr 10, prod nr 910 11 01, ser 436 1252, men manglar vispesett, både bolle og visp.
    Passar dagens visp til denne maskina?
    Inger Helen Sivertsen
  • Hei Inger

    Ja, dette vil passe, du finner alle detaljer her: Kompatibilitet - Ankarsrum Norway