Nøttesmør

Er Ankarsrum sin blender kraftig nok til å lage nøttesmør?
Ola

Kommentarer

  • Hei Ola

    Blenderen som er tilbehør til Ankarsrum er en enkel type uten noen andre innstillinger enn hastighet. Den fungerer flott til enkle oppgaver som smoothies etc, og kan også hakke nøtter, men matcher ikke dyrere stand-alone blendere.

    Skal du regelmessig lage nøttesmør vil vi ikke anbefale Ankarsrums blender, men om det er oppgave som en sjelden gang skal utføres så får man det til. Du bør nok underveis stoppe blenderen for å la den avkjøles litt og det vil også kunne være nødvendig å manuelt dytte ned nøttemasse som har klistret seg på veggene. Til dette kan du benytte "matstapperen" som er et tilbehør til blenderen.

    Mvh
    Christian