Noen, kanskje nissen, har vendt «bolten» op-ned og nu får jeg den ikke ut igjen.

Cecilie

Kommentarer

  • Hei Cecilie. Det er ikke så praktisk. Kom maskinen sånn i esken?? Er en o-ring som sitter rundt pinnen, så mulig den har satt seg fast på en måte. Kan prøve å dunke litt forsiktig med en gummihammer for å se om man får den ut igjen og snudd den.

    Ellers følger du "oppskriften" i forumposten under for å få hjelp fra verkstedet:
    Hva gjør jeg hvis noe er feil med min Ankarsrum? - Ankarsrum Norway (kundo.se)
    Ankarsrum Norway
  • Hei og takk for svar. Jeg har lykkes med at få ut «bolten» gjennom at dunke på den som beskrevet og er veldig fornøyd! Nissen var mest sannsynlig in house 😉
    Cecilie
  • Godt å høre! Håper det blir mye god mat med Ankarsrum fremover!