Maskinen stopper

Maskinen stopper under bruk
Laila Nygård

Kommentarer

  • Hei Laila.

    Huff, det høres ikke bra ut. Må først sjekke at du vet at det er en timer på av/på-knappen? Dras den litt for langt starter timeren og maskinen vil da stoppe når "tiden går ut".

    I denne forum-posten ser du "oppskrift" om det fortsatt er feil med maskinen din:
    Hva gjør jeg hvis noe er feil med min Ankarsrum? - Ankarsrum Norway

    mvh Pål
    Ankarsrum Norway
  • Ja,vet det er av/på knapp på timeren. Mvh Laila
    Laila Nygård
  • Hei Laila.

    Ja, da kan det være noe galt med maskinen, mest sannsynlig kretskortet. Se fremgangsmåte på forumposten i forrige innlegg, så skal verkstedet gjøre sitt aller beste for å få maskinen din så god som ny igjen.