Mangler deler/tilbehør

Jeg har arvet en Electrolux Assistent, men den mangler vispebolle og visper, hvor kan jeg få tak i dette? Finner det ikke i noen butikker, hadde vært synd om jeg ikke får brukt denne maskinen!
Laila

Kommentarer

  • Hei Laila

    Ikke fortvil, nettbutikken på www.ankarsrum.no har alt av tilgjengelige reservedeler til Ankarsrum og eldre Elextrolux Assistent maskiner.

    Husk å først sjekke kompatibilitet, nesten alt av dagens tilbehør passer også til eldre maskiner, men det finnes noen få unntak! Finn modellnummeret på din maskin (står på etikett under maskinen og starter på "N") og sjekk så hvilket tilbhør som passer her: Kompatibilitet - Ankarsrum Norway.

    Mvh
    Christian
    Ankarsrum Norway
  • Hei, Er svært fornøyd med maskinen. Men da jeg skulle lage deig til en enkel kake med oppskrft i boken som fulgte med , brukte jeg ballongvisper. - anbefalt i oppskriftboken, Det gikk ikke. Den ene Ballongvispen løsnet.  Den andre satt helt fast. Hva gjorde jeg galt? Det er vel en garanti sak.?
    Aase M
  • Hei Aase. Hyggelig å høre at du er svært fornøyd :). Høres ikke så bra ut det som har skjedd med ballongvispene, sånn skal det ikke være. Til tyngre rører/kakedeiger bør du nok bruke mørdeigsvispene, men se uansett på denne forumposten for å finne ut om det er en garantisak (det løser seg helt sikkert :)): Hva gjør jeg hvis noe er feil med min Ankarsrum? - Ankarsrum Norway (kundo.se)
    Ankarsrum Norway
  • Nettbutikken www.kitchenstore.no har også ALT av tilbehør og reservedeler tilgjenglig til Ankarsrum!

    Jeg hadde behov for en ny bakearm til en Electrolux Assistent. Jeg fant ikke denne delen i nettbutikken, men sendte en epost og jeg fikk raskt tilsendt en ny bakearm til min gamle maskin (bakearmen var knukket). Anbefales!
    Crissy