Låsing av armen

Når jeg skrur på skruen for å låse armen, løsner skruen og armen blir ikke låst. Maskinen er et halvt år gammel og ikke mye brukt.
Anne Wibe Guttormsen

Kommentarer

  • Hei Anne. Huff, sånn skal det ikke være. Det har vært en liten svakhet i noen av festeskruene med plastgjenger, men nå har Ankarsrum utviklet en helt ny festeskrue med stålgjenger. Send mail til service@brandhub.no med problembeskrivelse, serienummeret på maskinen (10 siffer, står under maskinen), kvittering, adresse og telefonnummer, så får du ny festeskrue tilsendt så raskt som mulig.
    Ankarsrum Norway
  • Takk for raskt svar.
    Anne Wibe Guttormsen
  • Bare hyggelig, håper det løser seg raskt :).