Kjøttkvern - fisk

Kan kjøttkvernen kverne fisk, f.eks. til fiskekaker?
Rolf M

Kommentarer

  • Det skal gå veldig fint, under er det Ankarsrum foreslår å bruke kjøttkvernen til :).

    Denne informasjonen, og annen informasjon om annet tilbehør, kommer herfra:
    https://www.ankarsrum.com/no/muligheter/

    "Med en kjøttkvern på kjøkkenet kan du ta matlagingen til et helt nytt nivå. Og det gjelder uansett om du foretrekker kjøtt, fisk eller er vegetarianer, ettersom du like gjerne kan bruke kvernen til å lage fiskekaker som til å kverne kjøttdeig eller kikerter! Prøv å lage fiskekaker med spennende smaker, pølser med utvalgte krydder og håndplukket innhold - eller hvorfor ikke burgere med din egen blanding som har en perfekt mengde fett og riktig type kjøtt? La grillen være varm – året rundt."