Kan jeg skifte mine plastbrytere?

Hei, jeg har en eldre Ankarsrum (N28) med plastbrytere. Jeg så i butikken at dagens maskiner har metallbrytere, kan jeg kjøpe metallbrytere og skifte selv? De ser så mye finere ut!
Lisa

Kommentarer

  • Hei Lisa! Ja, metallbryterne passer til både modell N28 og N30. De kan bestilles i nettbutikken på www.ankarsrum.no og enkelt skiftes selv. Det er bare å trekke de gamle bryterne rett ut og sette de nye rett inn.