Hvordan lage kakedeig?

Hei. Jeg har fått Ankarsrum i presang og er helt grønn når det kommer til baking, hvordan lager jeg en kakedeig med maskinen?
Tom

Kommentarer

  • Vi anbefaler at du bruker eltebollen i rustfritt stål med deigkniv og deigrulle til de fleste deiger, evt deigkrok for de aller største deigene. For små batcher gjør vispebollen med mørdeigsvisper også jobben! Sørg for å bruke romtempert smør kuttet i mindre terninger for best resultat!

    www.ankarsrum.no finner du mange nyttige instruksjonsvideoer og artikler.

    I oppskriftsboken som medfølger maskinen finner du også mange spennende oppskrifter hvor det også samtidig forklares hvordan man bruker kjøkkenmaskinen - det kan være en fin start for å bli kjent med hvordan maskinen fungerer. Husk at Ankarsrum fungerer litt annerledes enn de fleste andre kjøkkenmaskiner, så det kan ta litt tid å bli kjent med maskinen:-)
    Ankarsrum Norway

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.