Til seneste kommentar

Hvilken hullskive skal jeg benytte?

Jeg har fire forskjellige hullskiver til kjøttkvernen, hvilken skal jeg benytte for viltkjøtt?
Hans

Kommentarer

  • Det avhenger av hvor finkvernet du ønsker at resultatet skal bli, men uavhengig av det så anbefaler vi at man først benytter en hullskive med stor diamater (6mm eller 8mm) på viltkjøtt, så evt. 4,5mm eller 2mm hvis man skal ha et finkvernet resultat.

    For f.eks. kylling kan man kverne direkte med liten diameter.
    Ankarsrum Norway

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.