Til seneste kommentar

Gammel maskin - passer nytt utstyr?

Hei! Jeg har en gammel Electrolux Assistent og lurer på om stålbollen til dagens maskin passer på min maskin? På etikett under maskinen min står det modell N8.
Christopher

Kommentarer

  • Hei Christopher

    Ja, stålbolle med artikkelnummer 920900014 passer din maskin, den passer til alle modeller (N1-N30). Du kan lese mer om tilbehørskompatibilitet her.

    Mvh
    Christian
    Ankarsrum Norway
  • Eg har  modell nr 10 og har behov for ein blender.
    Lurer på om blender passar til denne maskina
    Inger-Helen Sivertsen
  • Hei Inger

    Blender passer dessverre kun til modell N23 og nyere, du finner alle detaljer rundt tilbehørskompatibilitet her: Kompatibilitet - Ankarsrum Norway

    Ankarsrum Norway

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.