Festeskrue sitter fast

Får ikke løsnet armen som ertekroken festes i. Festeskruen sitter bom fast etter bruk av maskinen i dag, lar seg ikke rikke verken til venstre eller høyre.
Karin Bruun

Kommentarer

  • Huff, dette er merkelig. Kan du forsøke å presse selve bakearmen mot midten av bollen, får du til det burde det bli avstand mellom festeskruen og bakearmen, slik at den kan skrus av.

    Husk at festeskruen ikke skal strammes hardt ved bruk av deigrullen, bakearmen skal fritt kunne gi etter inn mot midten av bollen ved belastning.

    Hvis du ikke klarer å løsne festeskruen så må du nesten registrere en reklamasjon. Gå da til www.ankarsrum.no og klikk "service" i toppmenyen - du vil da få raskt hjelp videre.