Vilket datum sker utbetalningen från AMF?

Kommentarer

  • Tack för din fråga!

    Vi betalar ut din pension den 22:a varje månad. Om den 22:a är en lördag, söndag eller helgdag får du pengarna vardagen innan.

    Nedan följer våra kommande utbetalningsdagar för 2019:

    20 Juni (torsdag)
    22 Juli (måndag)
    22 Augusti (torsdag)
    20 September (fredag)
    22 Oktober (tisdag)
    22 November (fredag)
    20 December (fredag)

    Vänligen,

  • Hej
    Idag skulle pension utbetalas.....är det efter lunch?
    Mvh
    Ewa

  • fick ett mejl att utbet sker 22 nov men inga pengar på kontot

    //Bobbo
  • Hej, tack för era frågor.

    Vi kan inte säga exakt när utbetalningen landar på kontot. Vår utbetalningsdag är den 22:a varje månad och det är då pensionen är planerad att hamna på kontot

    (om det 22:a infaller på en helgdag, betalas pensionen ut dagarna innan)

    Med vänlig hälsning.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.