Var kan jag välja olika fonder?

Hej
Jag har redan bytt från traditionell försäkring till fondförsäkring. Nu undrar jag om var jag kan välja mellan olika fonder.

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för din fråga!

    Du kan enkelt byta fonder på Dina sidor. Du loggar in med hjälp av BankID, när du är inloggad klickar du på fliken "Dina pensionsförsäkringar", sedan på underrubriken "Översikt alla försäkringar". Där klickar du sedan på försäkringen du vill göra val för. Du klickar på knappen "Byt fonder" och fördelar sedan ditt kapital så som du vill ha det.

    Med vänlig hälsning,