Vad är skillnaden på utbetaningsbeloppet med eller utan återbetalningsskydd ?

Kan man läsa det någonstans i klartext ?

Kommentarer

  • Hej Märit,

    Tack för din fråga! På dina sidorAMF kan du se under fliken "Återbetalningsskydd och förmånstagare" vad skillnaden i utbetalningsbelopp är med och utan återbetalningsskydd på livsvarig utbetalning.
    Om du vill veta skillnaden på andra uttagsalternativ kan du kontakta vår kundservice. Om du legitimerar dig med bank-id i samtalet kan vi uppge beloppen över telefon, om inte så skickar vi hem det till dig.
    Du kan också läsa mer om det här och se ungefär hur mycket arvsvinster man får ta del av.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra