Uttag

Hej, kan man plocka ut sina pensionsfonder och placera någon annanstans? Jag är bara 27 år men vill hellre placera på andra ställen tills pensionen

Kommentarer

  • Hej Benjamin,

    Tack för din fråga! För att vi lättast ska kunna hjälpa och hänvisa dig rätt till den valcentral som sköter flytt av din tjänstepension du har hos oss ber jag dig kontakta vår kundservice.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • Hej Petra, har du någon kollega på din kundtjänst som kan hjälpa mig tror du?
    För jag har väl kontaktat kundtjänst? 😃
  • Hej Benjamin,

    Nej du har skrivit en fråga i vårt öppna forum och här besvarar vi generella frågor om pension. Vi får heller inte uppge något personligt i detta forum eftersom alla kan läsa dessa trådar. Kontakta därför vår kundservice så hjälper vi dig.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra