Utskriftsproblem

Försökt skriva ut från Mina sidor, får till svar att webbplatsen är upptagen och kan inte visa sidan. Vad göra?

Kommentarer

  • Hej Henny,

    Vilken bra fråga! För att vi skall kunna utreda var felet ligger, gör du såhär:

    1. Maila in en skärmdump till (info@amf.se) oss med dina personuppgifter, så att vi ser vad det är för felmeddelande.
    2. Ange även vilken exakt tid / datum när felet uppstod.
    3. Har du möjlighet att skicka din IP adress, underlättar det för oss att se över felet..
    Vissa saker man kan prova på egen hand är att byta webbläsare (Chrome, internet explorer, etc), byta enhet (dator, surfplatta, mobil).

    Om du får någon ytterligare fundering är du varmt välkommen att återkomma till oss.

    Med vänliga hälsningar,