Utskick på papper.

Jag vill gärna ha de utskick som gr att skicka med posten på papper, tack!

Kommentarer

  • Hej Johnny!

    Det går alldeles utmärkt att ändra dina val gällande utskick från AMF på Dina sidor med Bank-ID.

    Har du inget Bank-ID går det också bra att kontakta Kundservice.

    Med vänlig hälsning,
    Noa
    AMF
  • Jag vill gärna ha mina utskick på papper.
  • Hej Margareta,

    Tack för din kontakt! Om du har bank-id kan du enkelt ställa in att du vill ha pappersutskick på Dina sidor på AMF.

    Saknar du bank-id så kontakta vår Kundservice så hjälper vi dig.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra