Utbetalningstid

Hej
Kan man inte välja någon annan utbetalningstid än 5år,10år eller livsvarigt på KAP-KL kompletterande försäkring.
Det var endast det som gick att välja på mina sidor.
Mvh Rolf

Kommentarer

  • Hej Rolf!

    Nej det stämmer. Enligt villkoren är endast ändringsmöjligheterna 5,10 eller livsvarigt på försäkringen som heter KAP-KL.

    KAP-KL/A-KAP-KL som skapades 2012 är ett av de nya villkoren att man kan välja mellan 5-20år och livsvarigt.