Utbetalningsdatum

Hej! Pensionsutbetalningarna hos er sker ju den 22:a varje månad. Går det att ändra utbetalningsdatum till exempelvis den 18:e istället?

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Tack för din fråga! Den 22:a är en fast utbetalningsdag som inte går att ändra.
    Vi betalar alltid ut den 22:a varje månad.
    Om 22:a ligger på en helgdag betalas det ut vardagen innan.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • När får jag mina pengar nästa gång
  • Hej Ulf,

    Eftersom detta är ett forum för generella frågor kan vi inte svara på vad som gäller för dig. Vänligen kontakta vår kundservice så svarar vi gärna på din fråga.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,
    Sofia D