Utbetalnings tid

Ändrade utbetalnings tid , men gjorde fel , och nu försöker jag ändra igen , men då måste jag vänta till nästa år varför??

Kommentarer

  • Hej Glenn!

    Tack för din fråga.

    Du kan som tidigast göra ändringar av utbetalning 7 månader innan utbetalningen. Om du skjutit fram den längre än så behöver först ändra tillbaka startdatumet till närtid för att sedan göra ändringen på nytt.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia J
  • Startdatum i närtid?? Har ju flyttat allt till start datum 230801 , men gjorde fel med hur många år jag ville utbetalning på ?
  • Hej igen Glenn,

    Tack för din fråga!

    Då behöver du flytta utbetalningsstarten till 2022 för att sedan kunna ändra utbetalningslängd.

    För vidare frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på telefonnummer 0771-696 320.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,

    Sofia D
  • HEJ KAN JAG ÄNDRA PÅ ÅREN SOM JAG BESTÄMDE FÖRST NÄR JAG GICK I PENSION
    PETER
  • Hej,

    Tack för din fråga!

    Du kan ändra utbetalningsstarten och längden senast 2 hela kalendermånader innan utbetalningen startat med blankett och en hel kalendermånad innan med mobilt bankid. Har utbetalningen startat kan man man inte ändra något.

    Ha en fin dag!
    Vänligen,
    Sofia D