Utbetalning

Kan jag ta ut hela beloppet nu med en gång?
Mvh Helen

Kommentarer

  • Hej Helen, tack för din fråga!

    Det brukar inte vara möjligt att få sin pension hos AMF utbetald som en engångssumma. I de fall det är möjligt så är det vanligtvis något som då görs per automatik.

    För att vi ska kunna se hur det ser ut i ditt fall så behöver vi titta på dina personliga uppgifter. Vi ber dig därför kontakta oss via antingen telefon (0771-696 320) eller epost (info@amf.se).

    Vänliga hälsningar,