Utbetalning

Har flera försäkringar hos er. Tänkte gå ner i deltid vid 61 år. Kan jag ta ut från en då och sen ta ut de andra senare?

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Tack för din fråga! Ja det går bra. Har du flera tjänstepensionsförsäkringar kan du starta utbetalning på till exempel en försäkring och låta de andra ligga kvar oförändrade. Om du har frågor hur du ska gå tillväga eller andra funderingar är du välkommen att kontakta vår Kundservice här!

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra