Utbetalning allmän pension

Får jag mer i allmän pension i sept? Jag har inte fått någon inf. om detta.

Kommentarer

  • Hej Maj,

    Tack för din fråga! Allmän pension handläggs och utbetalas av Pensionsmyndigheten.
    Kontakta Pensionsmyndighetens kundservice vid frågor gällande den.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • Kan man ta ut premiepension när jag är 58år.  Och kan man ta ut hela summan.
  • Hej Kerstin!

    Tack för din fråga.

    Premiepensionen är en del av den allmänna pensionen som administreras av Pensionsmyndigheten. Du når Pensionsmyndigheten på 0771-776 776.

    Önskar dig en fin helg!

    Hälsningar,
    Julia J